een woordje uitleg bij het eerste tussenrapport

beste ouders,

een paar woordjes uitleg bij het eerste tussenrapport:

- je zult merken dat ik weinig opmerkingen per onderdeel noteer op het rapport.
Opmerkingen, bemoedigingen of gewoon een pluim schrijf ik op het toetsblad. Daar kan ik veel sneller inspelen op gemaakte fouten.
- de punten van de voorbije dictees van spelling staan samen, maar omdat ik vandaag nog een dictee heb gegeven van wp 5, zal dit dicteeschrift maar volgende week meegegeven worden. Vanaf dan zal uw kind ook telkens na elk dictee zijn/haar schrift meekrijgen zodat je direct de fouten kunt zien en daarop kunt inspelen.
- voor de toets godsdienst heb ik deze keer gekozen voor een schriftelijke evaluatie zonder punten te geven. Zo kun je zelf even kijken of de antwoorden goed zijn en of er eventueel iets moet veranderd of aangevuld worden. De volgende keer kan de toets dan wel op punten staan, zodat we voor het vak godsdienst ook punten hebben voor ons dagelijks werk (groot rapport).

De foto's van ons bezoek aan het bos zullen volgende week op de blog verschijnen.
Bedankt aan alle ouders en grootouders die bereid waren om te rijden naar het bos. Ik moest er toch een deel bedanken omdat we snel aan het gewenste aantallen plaatsen zaten.

Volgende uitstap is op donderdagnamiddag 16 november naar de Ijzertoren in Diksmuide.
Voor deze uitstap hebben we weer chauffeurs nodig.

vr groeten,

Marc

Reacties

Populaire posts van deze blog